Test Your Limits

CROSSFIT

Το Cross-Fit είναι ένα πρόγραμμα ενδυνάμωσης και βελτίωσης της φυσικής κατάστασης βασισμένο σε ένα σύνολο ασκήσεων με στόχο την ισχυροποίηση και την καλή συνεργασία όλων των μυών του ανθρωπίνου σώματος. Στόχος της προπόνησης είναι:

◊ Η βελτίωση του καρδιοαναπνευστικού συστήματος (αερόβια ικανότητα),

◊ Η τόνωση του μυϊκού συστήματος (μυϊκή αντοχή – ευλυγισία – συναρμογή κινήσεων – ισορροπία – ευκινησία),

◊ Η αύξηση της ταχύτητας, της εκρηκτικότητας και της δύναμης,

◊ Η μείωση του σωματικού λίπους και

◊ Το κυριότερο η διασκέδαση και η ψυχαγωγία μέσω της καθημερινής αλλαγής του προγράμματος των ασκήσεων.

Οι ασκήσεις εκτελούνται με υψηλή ένταση (προοδευτικά αυξανόμενη και πάντα με γνώμονα το επίπεδο του κάθε αθλουμένου), πότε με κριτήριο τον χρόνο, πότε τον αριθμό των επαναλήψεων και πάντα υπό την επίβλεψη του πιστοποιημένου εκπαιδευτή-γυμναστή.

Αυτό που κάνει το Cross-fit ξεχωριστό είναι, πέραν της μεγάλης ποικιλίας των ασκήσεων που περιλαμβάνει, όπως ασκήσεις βασικής γυμναστικής (ασκήσεις εδάφους, μονόζυγο, κρίκοι), ασκήσεις συναρμογής και κινητικών δεξιοτήτων (διπλά σχοινάκια), άρσεων ολυμπιακών βαρών, κωπηλασίας, ρίψεων (medicine balls), βαλλιστικές (kettlebells) και πλειομετρικές (jump-boxes), ότι ο κάθε αθλούμενος αποτελεί μέλος μιας κοινότητας που έχει ως βασικό της χαρακτηριστικό το κίνητρο και την ομαδικότητα.

Το γυμναστήριο μας παρέχει:

√ άσκηση υπό την επίβλεψη εκπαιδευτή-γυμναστή,

√ δυνατότητα προπόνησης σε εξωτερικό χώρο (γήπεδακια 5Χ5)

√ συνεργασία με διατροφολόγο για τον σωστό καταρτισμό προγραμμάτων διατροφής για την καλύτερη υποστήριξη του ασκούμενου,

√ συνεργασία με εργαστηριακά κέντρα για τη διενέργεια εργοσπιρομέτρησης (μέγιστη πρόσληψη οξυγόνου, αναερόβιο κατώφλι), έλεγχο της μυϊκής δύναμης με Cybex, έλεγχο αλτικότητας όπως επίσης και καρδιολογικό έλεγχο,

√ ελεύθερο χώρο στάθμευσης,

√ αναψυκτήριο

 


Βρίσκεστε εδώ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ / CROSSFIT